Sv: Hur mycket älskar vi vårt FBK
mok:

Inte botten kanske. Men säg att vi hade fått ett stolpskott till som tränare som inte hade vågat släppa fram de yngre talangerna. Då hade vi fått klara oss med de äldre medelmåttorna och vips hade vi legat där nere igen.