Sv: lhc-fbk
kupresanin_fbkk:

Matchen är tydligen slut, 2-2. Den skrala målproduktionen fortsätter...ge oss Wallin! Inte för att det skulle göra underverk men bättre lär det bli. Högga var tydligen hemma då han ska bli pappa i dagarna...