Sv: Ja vad kan man säga
eltifoso:

Äh snacka inte skit, det här börjar ju bli spännande nu;)

Dock känns det lite som ett manus hämtat från "Våra bästa år" eller nåt. Kollar man på bilderna ser det ut som de är tagna direkt från en sån serie.