Sv: FBK-Modo
eltifoso:

Det var som f*n, Modo gör en riktigt bra match och Krizan var precis så bra som man hört innan, men FBK visar en enorm moral och krigarinstinkt och den decimerade truppen kammade hem 3 bragdpoäng. Tack för det grabbar!