Sv: Scandinavium Cup
eltifoso:

Malmö har tydligen nån supertalang i Magnus Paajärvi-Svensson nr 26....

Riktigt duktig och vad jag hört skulle han spela med Malmös J 18 och vara en bland de bästa spelarna