Sv: FM Mattsson Cup
eltifoso: Även här vill ni skriva ner erat eget lags chanser precis so i ES för att allt skall vara så bra om dom vinner men torskar dom så var det ingen som hade förväntat sej så mycket annat... kul återkommande tendens.