Sv: FBK J18
Frisco:

Vet inte om jag tycker att FBK har utnyttjat Bofors. Det var ju inte direkt så att de hade en kniv mot strupen när de ingick avtalet med FBK. Nu verkar det ju ändå knappt existera. Den enda FBK-spelare i BIK just nu är Thelander.