Sv: FBK J18
Bengt: Ny hemmamatch idag 1230 mot Hammarby förmodligen kommer Niklas Levein tillbaka till laget efter att spelat med Skåre i Div 1 i två måndader. Ska bli intressant att se om han utvecklats något med den vistelsen, finns ju flera som inte tror det är utvecklande att spela seniorhockey i unga år.

Ska hålla ögonen öppna på honom och de andra uttagna landslagsungdomarna när de möter det skickliga Hammarby