Sv: Semifinal 3, FBK - HV71
eltifoso: Förstår inte det där ni kör hela tiden.... "FBK står upp oväntat bra mot HV"... alltid försöker ni säga ni skall slå ur underläga och spela förvånade när ni vinner. Jaja det går la i generna :)