Sv: Semifinal 3, FBK - HV71
Dawidovski:

Sa jag nåt om ledin? ja han är reko. Han filmar sig iaf inte till sina framgångar, han jobbar stenhårt.

Nu sa du det... Och fel på alla punkter hade du!!