Sv: Semifinal 3, FBK - HV71
Dawidovski: Det konstiga är att du inte klagade på filmningar, vad jag kunnat se, efter er vinstmatch. Filmningar är väl lika mycket filmningar oavsett om man förlorar eller vinner en match.