Sv: Semifinal 3, FBK - HV71
ernie eagle: Nu såg jag inte matchen, men på TV-sporten såg man hur Ledin på sitt vanliga manliga sätt stod böjd över en liggande Petrasec och blåste upp sig. Sveriges utan tvekan mest patetiska person iklädd hockeyutrustning.