Sv: De nya matchtröjorna!
Sibbe:
Men den där stora Löfbergs Lila i nacken ser ut att sabba utseendet, speciellt på den vita tröjan.

Hoppas de fixar bilder och kanske en filmsnutt på den i action så fort som möjligt.