Pontus Åberg i 4:e kedjan med lite speltid
« Föregående · 1608903 Till forumet
Sv: Pontus Åberg i 4:e kedjan med lite speltid
gert: Fortsätt på den inslagna vägen säger jag. Åberg kan komma till Göteborg han med:-)
+ 1
« Föregående · 1608903
En spelare som Pontus borde FBK vara rädda om så att fet imtr blir som mef Max Görtz som lämnade klubben.
Jag vill påstå att Pontus förnärvarande är klart bättre än ex.vis. Wallin, Hyka, Conolly, Lund och Forsberg.
Sluta misshandla Pontus innan det är försent@