Riktigt skönt !!!!
Jag säger bara fy f*n va skön seger d va igår !!! å så e vi uppe i serie ledning nu.... men men nu e d en till rolig match att se fram emot imorgon mot HV... å till sist ska vill jag säga bra kämpat FBK men d räckte inte =)