Vilka har vi kvar, vilka nya vill vi ha?
Silly season
« Föregående · 1887227 Till forumet
Sv: Silly season
Svanru: Jag tycker att det är dags att de satsar på målvakter som gått genom juniorleden. Låt Werner börja som nummer ett och OEE som tvåa men ändå med 15-20 matcher.
+ 1
Sv: Silly season
Svanru: Ja, de har haft en sorglig historia med målvakter från de egna leden. Så, när de nu har sådana fina talanger så måste de ta tillvara på dem för en gångs skull.
Sv: Silly season
Bengt: men nu ser det ut som att minst 10 spelare lämnar, 7 uppsagda av FBK, 2 till NHL och Dicken som sagt upp sig. Det blir ett tufft jobb för sportchefen att byta ut halva laget till det bättre.
Sv: Silly season
Tarasov:
Jeppe Olofsson har vart väldigt ojämn under säsongen, ömsom vin ömsom vatten, men i slutspelet har han vart riktigt bra. Höjer han lägstanivån är en toppspelare på SHL-nivå. Snabb, avig och med en näsa för mål, väldigt talangfull.
Jeppe Olofsson har vart väldigt ojämn under säsongen, ömsom vin ömsom vatten, men i slutspelet har han vart riktigt bra. Höjer han lägstanivån är en toppspelare på SHL-nivå. Snabb, avig och med en näsa för mål, väldigt talangfull.
+ 1
Sv: Silly season
eltifoso: wow! Så skönt, idag presenterade Daniel Viksten och igår förlängdes det med rydahl!
Bra jobbat
Bra jobbat
Sv: Silly season
eltifoso: Dock ingen som jag jublar hysteriskt över men bra värvningar.
Trodde dock att att aporna skulle slå aporna efter 0-2 efter två perioder men aporna lyckades kvittera och aporna avgjorde i sudden. Grattis aporna över segern mot aporna :)
Trodde dock att att aporna skulle slå aporna efter 0-2 efter två perioder men aporna lyckades kvittera och aporna avgjorde i sudden. Grattis aporna över segern mot aporna :)
Sv: Silly season
Svanru: Kanske kan du glädjas över detta då?!
Klart nu att Nygård stannar!! Helt otroligt skönt besked . Han har ju enorm potential att slå sitt egna poängrekord nästa säsong.
Tack för det televerket
Klart nu att Nygård stannar!! Helt otroligt skönt besked . Han har ju enorm potential att slå sitt egna poängrekord nästa säsong.
Tack för det televerket
+ 2
Sv: Silly season
Svanru: Det fortsätter strömma in goda nyheter
Linus Johansson från Dif klar för två år i anrika FBK. Klubben som utan tvekan presterat bäst resultat de senaste 40 åren
Välkommen Linus
Linus Johansson från Dif klar för två år i anrika FBK. Klubben som utan tvekan presterat bäst resultat de senaste 40 åren
Välkommen Linus
Sv: Silly season
eltifoso: Yes bra värvning men Törngren lämnar och åker tillbaka till Snåland.
6 mål och 10 ass på 51 matcher imponerar inte. Linus har betydligt bättre stats.
6 mål och 10 ass på 51 matcher imponerar inte. Linus har betydligt bättre stats.
+ 1
Sv: Silly season
eltifoso: Hoppas att Svensson är avapifierad efter två år i Ryssland och spännande att se om TS blir apifierad,
Svensson kan kanske bli en förstärkning
Svensson kan kanske bli en förstärkning
Sv: Silly season
Vad tror vi om målvaktssidan nästa säsong jämfört med förra säsongen? Kommer Svensson verkligen vara en stor skillnad gentemot Haugen eller är det hugget som stucket?
Kanske svårt att säga men Svensson har ju inte haft några toppsäsonger i KHL.
Kanske svårt att säga men Svensson har ju inte haft några toppsäsonger i KHL.
Sv: Silly season
wasdf: tror det blir minst lika bra med denna målvaktsduo, men troligtvis billigare
« Föregående · 1887227