Tittar man in i statistiken för FBK gb så ser man att jag har skrivit in ett inlägg mindre än BJ och moderator 3 easy ligger strax efter Sebbe... Vi är lite få aktiva användare hos oss.... är det inte dags för en drafting/raggning/värvningskampanj igen?
Statistik
« Föregående · 151992 Till forumet
Sv: Statistik
Lunkster: "är det inte dags för en drafting/raggning/värvningskampanj igen?"
Jo det vore kul med fler aktiva användare. Ett problem är att vi "konkurrerar" med FBKs officiella forum. Fast här ingår det ju så mycket mer när även andra lag är representerade.
Nåt förslag till hur vi ska nå ut bättre?
Jo det vore kul med fler aktiva användare. Ett problem är att vi "konkurrerar" med FBKs officiella forum. Fast här ingår det ju så mycket mer när även andra lag är representerade.
Nåt förslag till hur vi ska nå ut bättre?
« Föregående · 151992