Statistik
152780 · Nästa » Till forumet
Sv: Statistik
Lunkster: "är det inte dags för en drafting/raggning/värvningskampanj igen?"
Jo det vore kul med fler aktiva användare. Ett problem är att vi "konkurrerar" med FBKs officiella forum. Fast här ingår det ju så mycket mer när även andra lag är representerade.
Nåt förslag till hur vi ska nå ut bättre?
Jo det vore kul med fler aktiva användare. Ett problem är att vi "konkurrerar" med FBKs officiella forum. Fast här ingår det ju så mycket mer när även andra lag är representerade.
Nåt förslag till hur vi ska nå ut bättre?
Jag vet inte riktigt... men lite reklam på FBK's forum kanske man kan smyga in... själv tycker jag att detta forum är intressantare eftersom det just är bredare...
tjing