Så 3-1 mot FBK känns troligt, välkommen alla nego-tippare !
Timrå rules...
« Föregående · 144258 Till forumet
Sv: Timrå rules...
Josh: En liten seriesemifinal... vinner vi går vi om er... och förlorar VF så är vi tvåa... .precis som jag sade för fyra omgångar sedan... nu ska vi se om tipset går in...
« Föregående · 144258