Josh: En liten seriesemifinal... vinner vi går vi om er... och förlorar VF så är vi tvåa... .precis som jag sade för fyra omgångar sedan... nu ska vi se om tipset går in...
Timrå rules...
144484 · Nästa » Till forumet