Denna låt bör alla värmlänningar och FBKare inneha. :-D
Vad alla värmlänningar och FBKare bör ha
« Föregående · 193026 Till forumet
Sv: Vad alla värmlänningar och FBKare bör ha
FredrikM:
Ja jag vill leva jag vill dö i SKÅNE. den låten e bättre :-)
Ja jag vill leva jag vill dö i SKÅNE. den låten e bättre :-)
Sv: Vad alla värmlänningar och FBKare bör ha
HasseT: Finns det nån sån låt överhuvudtaget? Om det nu finns det så är det nog inte lika bra som Jussi Björlings ack Värmland du sköna!=)
« Föregående · 193026