Denna låt bör alla värmlänningar och FBKare inneha. :-D
Vad alla värmlänningar och FBKare bör ha
« Föregående · 193026 Till forumet
Sv: Vad alla värmlänningar och FBKare bör ha
FredrikM:
Ja jag vill leva jag vill dö i SKÅNE. den låten e bättre :-)
Ja jag vill leva jag vill dö i SKÅNE. den låten e bättre :-)
« Föregående · 193026