Pat86: Å nej... numerärt överläge igen.... brrrr
VF-FBK matchen
159942 · Nästa » Till forumet
Sv: VF-FBK matchen
Lunkster: Tycker det har varit bra spel ändå från FBK. rätt många chanser. men Kanske lite tamt försvar ibland..Den här matchen kan nog sluta hur som helst.
Sv: VF-FBK matchen
easy: Esbjörs 2-1... inte bra... verkar som om det är mycket chanser fast alla trodde målsnålt.... hmmm