nån som vet hur matchen inletts?
VF-FBK matchen
« Föregående · 159770 Till forumet
Sv: VF-FBK matchen
easy: Esbjörs 2-1... inte bra... verkar som om det är mycket chanser fast alla trodde målsnålt.... hmmm
Sv: VF-FBK matchen
Lunkster: Tycker det har varit bra spel ändå från FBK. rätt många chanser. men Kanske lite tamt försvar ibland..Den här matchen kan nog sluta hur som helst.
« Föregående · 159770