Vi kommer att vända detta!!!
« Föregående · 232945 Till forumet
Sv: Vi kommer att vända detta!!!
bajenmattias:
Jag har nu bokmärkt ditt inlägg för eventuellt senare bruk. :-)
Jag har nu bokmärkt ditt inlägg för eventuellt senare bruk. :-)
Sv: Vi kommer att vända detta!!!
bajenmattias: Äsch, vad är det för strunt du säger ;)
Leksand kommer inte gör något =) dom kommer bara kittla fbk en aning ;)
Leksand kommer inte gör något =) dom kommer bara kittla fbk en aning ;)
Sv: Vi kommer att vända detta!!!
bajenmattias: Rätt (för en gångs skull) Mattias ,bara nio perioder kvar innan vi är i semi, och FBK borta.
Sv: Vi kommer att vända detta!!!
bajenmattias: ja tror inte att leksand vänder!!! men visst kan dem göra det men .....
nej!!!
// jeppe
nej!!!
// jeppe
Sv: Vi kommer att vända detta!!!
Fyra raka var det inte så ni skrek i Måndags?? Det kan det ju inte bli. Varför ljuger ni för?
Sv: Vi kommer att vända detta!!!
Samen:
Kul att du är glad för vinsten. Mig gör det detsamma om FBK vinner med 4-0 eller 4-3 bara de vinner.
Kul att du är glad för vinsten. Mig gör det detsamma om FBK vinner med 4-0 eller 4-3 bara de vinner.
Sv: Vi kommer att vända detta!!!
Samen: Ljuger?! öh.... det kan ju också vara så att man tror det. och så skriver man det för att få en optimistisk bild här på FBK,s GB. Frågan är ju om ni ljuger då, Du tror väl att Leksand vänder detta? och om dom inte gör det så Ljuger ju du med. inte sant?!
« Föregående · 232945
Leksand kommer att vända detta!!!
Vinst imorgon och på Söndag och sedan avgör vi hemma så har vi 4-2 i matcher på er *S*
I alla fall om ni frågar mig.....
Heja Leksand!!