Såg att Richard Wallin blev skickad till farmar-ligan. Vet inte om han har någon sådan klausul, men tror ni att det är möjligt att han spelar i FBK istället?
Wallin?
« Föregående · 578865 Till forumet
Sv: Wallin?
Danne_l: Jodå Rayman, det stämmer. Wallin förhandlade till sig enn "outklausul" som han kan använda om han inte tar plats i NHL-laget. Dock är det ju knappast troligt att det sker innan nästa fönster. Han lär ju försöka spela till sig en plats först. Men det ser bra ut, det får jag hålla med om.
Sv: Wallin?
eltifoso: Ibland kan Tomas Ros få till det riktigt bra:
"Jag förstår Rikard Wallins irritation.
Skickad från Minnesota i NHL till Houston i farmarligan.
Vem vill till Houston nu?
Några timmar innan en befarad naturkatastrof."
Hehe. Det är ingen önskvärd situation han hamnat i. Hoppas han tar med sig regnställ och paraply.
"Jag förstår Rikard Wallins irritation.
Skickad från Minnesota i NHL till Houston i farmarligan.
Vem vill till Houston nu?
Några timmar innan en befarad naturkatastrof."
Hehe. Det är ingen önskvärd situation han hamnat i. Hoppas han tar med sig regnställ och paraply.
« Föregående · 578865