Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1045350

Sv: EM
JimmyH: Ja mittfältet håller en bra klass defensivt sätt. Både DA och AS är duktiga defensiva innermittfältare. Det är klart att det kan bli ett offensivt initiativ någon gång från Svensson eller att en passning går fram mot Henke eller Zlatan. Men de gångerna är lätträknade. Men vi är inte Spanien, vi är Sverige.
Mittfältet håller alltså en mycket bra klass, defensivt sätt. Oavsett om Zlattan är på plan eller inte.

Mot ryssarna vill jag ha samma lag, förutom att Seb Larsson tar Elmanders plats. Elmander hoppar in när Zlatan får ont igen.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna