Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1045361

Sv: EM
Ambroo: Haha, iofs :) Jag hatar offensiven och älskar balansen och strukturen :)

Nä men hade vi spelat som du vill kanske vi inte ens hade kvalificerat oss. Jag menar, Lagerbäck bör ju veta vad han gör eftersom Sverige alltid gått vidare från kvalgrupper här och där. Han har ju liksom lyckats med sitt trygga mittfält. Det måste vi ju kunna konstatera.
Går vi vidare och får möta Holland tror jag heller inte att man väljer att ställa upp på ditt sätt ;) Men som sagt, vid underläge är det ett intressant alternativ, djurgårdarn ;)

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna