Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1045844

Sv: EM
vi är inte bättre än såhär. vi ska inte tro nånting annat.

vi var inte bra mot Grekland och vi spelade bara bra mot Spanien i en halvlek...och direkt vi möter ett lag som har lite nsabba och kvicka spelare så springer dom sönder sveriges sega och tröga försvar.

vi kan inte föra en match och det är för många gubbar i laget. och Linderoth var ju en nödvändig spelare att ha i truppen.

sen så har vi för dåliga spelare på mitten. ingen som kan slå passningar åt våra forwards.

sen så luras man ju nästan av media som vanligt som skriver upp landslaget som världens bästa landslag som vanligt och Zlatan som världens bästa spelare.

God natt Sverige.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna