Fotboll

Grupper · 17505 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1045867

Sv: EM
Huge: Men att bli så fruktansvärt utspelade i en avgörande EM-match måste väl ses som åtminstone en halv coach-förlust. Man var nöjd med den poäng man hade när man gick in i matchen istället för att vilja ha tre. Man hamnade på hälar direkt och med både AS och DA på mitten så saknade man helt tempo i passningsspelet då båda dessa är genier på att spela tre meters passningar antingen bakåt eller framåt. Var väl nästan bara Kim som fick lite fart i bollarna från mitten. Nu hoppas jag att spelare som Svensson, Alex, Andersson och Henke gjort sitt i framtida landslag. Ska vi ha någon framtid i kommande slutspel så måste de "yngre" ges chansen. Annars är de också för gamla när det väl blir deras tur. För någonting underifrån förutom Safari och Lindgren ser jag inte.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna