Fotboll

Grupper · 17505 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1045872

Sv: EM
Det fanns inte ett enda rätt. Det här var en av de mest rättvisa förlusterna genom tiderna. Riktigt, riktigt uselt agerande från i stort sätt samtliga svenskar mot ett Ryssland i trans. Ett svenskt slow-motion-lag mot fart och finess. Vissa spelare bör ju skämmas mer än andra. Å andra sidan går det väl att konstatera att man inte är bättre.

Tack för kaffet och lektionen.

Rysk utskåpning på sovjetisk nivå.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna