Fotboll

Grupper · 17505 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1045889

Sv: EM
Huge: Jag var tillfreds efter vinsten mot Grekland. Men långt i från nöjd. Jag tycker också att din analys belyser lite av det som är själva problematiken. Alldeles för många "gamla" spelare som Lagerbäck tror ska göra underverk. M.a.o många namnkunniga spelare som liksom gjort sitt och som bör bytas ut.

När dessa old horses inte visar vad de kan så hamnar Lagerbäck i koma. Många svenska spelare underpresterade i afton men jag undrar om inte Lagerbäck var Sveriges i särklass sämsta lagdel.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna