Fotboll

Grupper · 17505 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1045909

Sv: EM
Frella:
 
Det är ändå för tunnt, även om vi skulle spekulera i ett taktiskt misstag i matchandet av Källström.

Sebastian Larsson skall inte spela i Birmingham. Han borde vara i Arsenal, United eller Pool.

Fredrik Stoor skall inte spela i Norge, det är nästan lika illa som Sverige.

Visst kan man kritisera Lagerbäck, men faktum är ju att vi har med dem som vet vad som krävs. Tyvärr så har de blivit för gamla.

När det gamla gardet är utbytt lär det dröja innan vi når ett finalspel igen, var så säker.

Undantaget är väl om vi skulle få fram en lekkamrat till Zlatan de närmsta åren, så att vi kan tjonga bollar på två världsartister som i bästa fall kan ta oss till kvartsfinal...igen. 

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna