Fotboll

Grupper · 17505 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1045979

Sv: EM
JimmyH: Man kan jobba med en stark defensiv men ändå spela med spelare med ett högre tempo i kroppen som kan slå avgörande passningar halvsekunden-sekunden innan sånna som AS och DA lyckas med för att komma i omställningar som är värda namnet. AS gör ett bra jobb defensivt men han ska inta ha så mycket boll som han nu har då han har problem med att hitta snabba uppspel. Vi måste nu kasta ut de gamla och köra in nytt. För annars ser vi nog ett ganska stort svart hål när nästa förbundskapten tar över där spelare som Källström helt plötsligt också är 30 år då han ska bli stöttespelare...kan man som Guus Hiddink lyckas med stora fotbollsnationer som Sydkorea och Australien med ett offensivt grundspel bör även Sverige klara av att inte enbart spela defensivspecialister som lyfter ballonger på Zlatan.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna