mattias - 74: Nej, Gerrard får mycket skit för att han fördömer sådant som han själv håller på med. Ashley Cole kommer undan därför att han inte grinar ut i media.
Inlägg: 1084427
Svarskommentarer
Sv: Champions League
Poffa:
Självklart är det klantigt av Gerrard det har jag sagt förut och jag försvarar inte han heller, längt ifrån men på bisset låter de som att han gick in i duellen bara för att filma till sig en straff, vilket är felaktigt, vem som helst skulle ju försöka vinna bollen i det där läget.
Självklart är det klantigt av Gerrard det har jag sagt förut och jag försvarar inte han heller, längt ifrån men på bisset låter de som att han gick in i duellen bara för att filma till sig en straff, vilket är felaktigt, vem som helst skulle ju försöka vinna bollen i det där läget.