Fotboll

Grupper · 17542 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1088212

Sv: Premier League
0-2 mot Villa. Usch. Iofs ingen skam i sig att torska mot Villa som i sina bästa stunder är ett jävligt bra lag, men nu är det bara att glömma ligatiteln den här säsongen. Arsenal behöver en ledare i Patrick Vieiras anda, hur fin fotboll alla yngligar än kan spela så saknas jämnheten som man får med åren.

Svarskommentarer

Sv: Premier League
LL:

Väcker denna tråd till liv igen.

Motgångarna fortsätter för ditt Arsenal. 3 - 0 mot City också i helgen, City borde väl dessutom haft ytterigare ett mål när robinho felaktigt vinkades av för Offside.

Kul med lite roliga resultat i helgen.

Liverpool - Fulham 0 - 0
Chelsea - Newcastle 0 - 0
Aston Villa - Man Utd 0 - 0

Elmander hittade äntligen målet för Bolton.

Sv: Premier League
LL:

2 - 2 mellan Hull och Manchester City. 2 första målen föregicks av 2 rejäla förvarstabbar . Ganska trevlig match att se på.

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.

Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna