Fotboll

Grupper · 17543 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1096981

Sv: La Liga
Wayne Gresky: En underhållande match är det verkligen,men man häpnar över Reals försvarsspel.Men det känns inte omöjligt att Rea l vänder på steken i andra.

Svarskommentarer

Sv: La Liga
Bissett19: Ja, då var det 3-3!

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Messi hade nog fått straff där.
Sidan sköts av: Forumledarna