Fotboll

Grupper · 17543 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1099942

Sv: La Liga
65selander: dagen har bara gått i oavgjort än så länge, och jag vågar hoppas att det fortsätter. 3-3 vore inte helt fel. :)

Svarskommentarer

Sv: La Liga
Hence/Poffa: Har väl ingen favvo i Spanska ligan men matchen är riktigt rolig.

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Messi hade nog fått straff där.
Sidan sköts av: Forumledarna