Fotboll

Grupper · 17543 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1110376

Sv: La Liga
Hahl Bundy:

hehe. Matchen igår var rätt gnällig men det blir så när 2 av europas bästa lag möts. rooney borde blivit varnad också för gnäll. Cole gnäller mest i hela PL.

Svarskommentarer

Sv: La Liga
mattias - 74: -Jag går till vänster

fotbollskanalen.se/1.429059?videoId=1.879361

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Messi hade nog fått straff där.
Sidan sköts av: Forumledarna