Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1124220

Sv: Premier League

Idag tycker man väldigt bra om City. Nä, inte Manchester City, även om de har fått en kanonmålvakt i Shay Given. Vilka räddningar han gör.

Nä, det är så klart Hull City jag menar. 0-0 borta mot Chelsea på Stamford Bridge värmer gott så här i kalla tider.

Dags för kvällsmatch. Play up Pompey, Pompey play up!


Svarskommentarer

Sv: Premier League
Poffa:

Såg matchen City-Boro mellan Åbo-Stockholm,City spelade ett fantastiskt anfallspel,tyckte det var en mycket bra match.
Om du tyckte Given var bra i City,vad ska man då säga om Jones i Boro?

Helt fantastisk om du frågar mej...

Sv: Premier League
Poffa: så enormt bra var inte Givens räddningar, Afonso Alves avslut var inte direkt supervassa. En målvakt i Premier League ska rädda de där skotten, inte mer med det.

Hull kunde lika gärna ha vunnit, jag är förvånad över hur bleka Chelsea såg ut. De hade inte särskilt många målchanser alls på hela matchen.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna