Fotboll

Grupper · 17563 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1134165

Sv: Premier League
Bissett19: det känns fan i mig som om alla lag utom United och Aston Villa har floppat i ligan i år. I dag fick man se ännu en frustrerande 0-0-match för Arsenal, en match där Arsenal skapade chanser för att vinna med flera mål men samtliga spelare verkar bara se en gigantisk målvakt så fort det blir målchanser. Credit dock till Fulham som verkligen ville spela fotboll och mycket väl kunde ha snott med sig alla tre poängen om det hade velat sig illa.

Svarskommentarer

Sv: Premier League

LL: "Nill nill to the Arsenal, nill nill to the Arsenal..." för tredje matchen i rad, tror jag bestämt. Oavsett vilket så får det resultatet, tillsammans med Boro's sköna seger, mig att jubla.

Synd bara att Lampard lyckades göra ett segermål för Chelski i 91:a minuten. Tack vare det gick Chelsea om Pool och ligger nu 8 poäng efter Man United.

Life is good.


Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna