Projta: det spelades en match för två veckor sedan också, den skulle Arsenal ha vunnit med minst två mål mer än man gjorde. Men rent principiellt är det alltid rätt lag som går vidare när det är Arsenal som gör det.
Och inget att hämta i en kvartsfinal? Det ska du inte vara så säker på. Förhoppningsvis är Fabregas tillbaka då, det kommer i så fall att göra en enorm skillnad på Arsenals offensiv.
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Och inget att hämta i en kvartsfinal? Det ska du inte vara så säker på. Förhoppningsvis är Fabregas tillbaka då, det kommer i så fall att göra en enorm skillnad på Arsenals offensiv.