Projta: Det har väl mycket med att göra att Inter som lag aldrig lyckas i CL? Vad nu det beror på, nåt i deras spel passar väl inte icke-italienska lag. Eller så är man helt enkelt inte bättre jämfört med övriga europeiska storlag.
Zlatan gjorde ändå en bra match i returen i Manchester. Det hade nog låtit annorlunda från kritikerna om hans ribbick gått några centimeter längre ner...
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Zlatan gjorde ändå en bra match i returen i Manchester. Det hade nog låtit annorlunda från kritikerna om hans ribbick gått några centimeter längre ner...