Fotboll

Grupper · 17564 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1143391

Sv: Serie A
Projta: Zlatan är rätt tuff i sin spelstil och skulle nog mycket väl klara sig bra i PL. Han kan både ge och ta. Oavsett det så är han en mycket bra fotbollsspelare och frisparken igår håller högsta klass.

Svarskommentarer

Sv: Serie A
Poffa: Zlatan gjorde just 3-0 för Inter mot Reggina. Snyggt som vanligt. Snyggare till och med.

Sv: Serie A
Poffa: Zlatan skulle nog klara sig helt ok även i Premier League.

Och visst var det en bra frispark, men som vanligt med alla frisparkar som går i mål från det avståndet utan att sitta intill någon av stolparna så ställer jag mig frågande till vad målvakten håller på med. Bollen är rätt långt ifrån krysset och jag tycker att han borde ha hunnit dit, det ser nästan ut som om han inte är beredd på ett skott överhuvudtaget.

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna