Fotboll

Grupper · 17568 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1152645

Sv: Allsvenskan
Här bänkade man sej i TV-fåtöljen o skulle se MFF-ÖIS på den nya läckra arenan i Malmö,men lagom till kickoff efter ett vackert Tifo av MFF:arna blev det kolsvart i rutan:(



Svarskommentarer

Sv: Allsvenskan
Bissett19: comslem skulle iaf betala tillbaka pengar för den svarta matchen.
ALltid ngt.

Men det hjälper ju inte ÖIS direkt.
Blir en tung säsong i väntan på nedflyttning igen :-(

Sv: Allsvenskan
Bissett19: Trösten kanske är att det ser om inte än mörkare ut för ÖIS...

Sv: Allsvenskan
Bissett19: Ja förbannande PPV skit

har felanmält det iaf

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna