Nej dom hade väl inte förlorat där på ganska länge! Förstår inte heller hur de kunde spela bättre på OT än hemma.. Jag är inte bitter. Nästa år så är Ronaldo i Madrid så då slipper vi honom i England :)
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Nej dom hade väl inte förlorat där på ganska länge! Förstår inte heller hur de kunde spela bättre på OT än hemma.. Jag är inte bitter. Nästa år så är Ronaldo i Madrid så då slipper vi honom i England :)