Ja Berbatov är väl den " Sämste " Av de på förhand ordinarir forwardsen som slåss om en plats i startelvan. Tevez / rooney är mycket bättre.. Med tanke på Machedas intåpg i PL också så undrar jag om inte Berbatov sticker ?
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Ja Berbatov är väl den " Sämste " Av de på förhand ordinarir forwardsen som slåss om en plats i startelvan. Tevez / rooney är mycket bättre.. Med tanke på Machedas intåpg i PL också så undrar jag om inte Berbatov sticker ?