Fotboll

Grupper · 17588 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1159108

Sv: Champions League
Per HApps: Ja helt rätt. Nu tänker jag inte först och främst på Drogba's eskapader utan två solklara hands i straffområdet.
Men gött var det att Barca gick till final, får vi hoppas på en kross av blånäsans manc u.

Svarskommentarer

Sv: Champions League
renen:

Den där typen av handssituationer ser man ju fan jämt i PL och La liga titt som tätt . Vissa gånger frias den visa gånger inte, ibland har lag domaren med sig och ibland inte men hade det varit Liverpool hade jag förmodligen tyckt annorlunda :) Jag tycker däremot att Drogba borde varnats minst 1 gång under matchen.

Man skall komma ihåg att det är inte lätt att döma på den här nivån heller och det blir inte lättare av att 50 000 berusade Londonbor gapar på domaren :)

Man kan förstå Chelseaspelarnas frustratiom men att attackera en domare som Drogba och Ballack gör är inte acceptablet nånstans. Ballack fick DAMP ryck totalt..

Jag tror vi får se ett helt annorlunda Barcelona i finalen. Skönt att barca är där istället för tråk Chelsea.

Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna