scim: nästan rätt :-) Burnley slog ut både Chelsea och Arsenal ur Ligacupen denna säsong. Arsenal hade dock som alltid i Ligacupen inte A-laget utan mer eller mindre ett juniorlag förstärkt med någon enstaka A-lagsspelare. Vad Chelsea hade för lag vet jag inte men de hade i alla fall med Drogba, för det var efter den matchen han kastade upp ett mynt på läktaren och blev avstängd. Den matchen spelades på Stamford Bridge, medan Arsenal åkte ut på Turf Moor.
Lite senare på säsongen möttes Arsenal och Burnley igen fast i FA-cupen och då vann ett betydligt mer A-lagsbetonat Arsenal med 3-0 på hemmaplan.
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Lite senare på säsongen möttes Arsenal och Burnley igen fast i FA-cupen och då vann ett betydligt mer A-lagsbetonat Arsenal med 3-0 på hemmaplan.