Jag har aldrig försvarat Gerrards sk filmningar eller förstärkningar nån gång. Däremot förstår ag inte vad du sysslar med som skriver att han lägger sig som en kärring, det gär han knappast. Jag tycker det är beklagligt att spelare i PL filmar, speciellt engelsmän.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Poffa:
Jag har aldrig försvarat Gerrards sk filmningar eller förstärkningar nån gång. Däremot förstår ag inte vad du sysslar med som skriver att han lägger sig som en kärring, det gär han knappast. Jag tycker det är beklagligt att spelare i PL filmar, speciellt engelsmän.